fredag 8 juli 2011

Första "fusket".

Igår var jag och min snygga sambo ute och åt på ett grymt ställe! Tycker man om indisk mat så rekommenderar jag Tre Indier som ligger vid Skanstorget starkt. De har även fått fem fyrar i GP vid senaste "Krubbkollen".. :)

Jag åt Naan-bröd och lite lite ris, men samtidigt så har jag varit väldigt duktig sedan jag började med LCHF och vår årsdag, känner jag personligen, direktkvalificerar sig som ett undantag. Det konstiga är att jag har mått illa hela natten och idag också sedan jag åt lite kolhydrater... Väldigt bra incitament till att inte göra det alls måste jag erkänna! :)

Vet inte om jag skrivit att jag och min Solros åker till Barcelona på onsdag!? Fasen vad besviken jag blev nu när jag kollade på vädret!? Hoppas verkligen att det ändrar sig.

http://www.yr.no/sted/Spania/Catalonia/Barcelona/langtidsvarsel.html <---- Kolla onsdag och torsdag. What's up with that lixom?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar