fredag 11 december 2009

23 år idag..!

Jag har haft en helt underbar födelsedag! Johanne tog mig med på Köpenhamns bästa fik och jag fick en jätte fin present med ett tillhörande litet brev... Jag blev helt rörd när jag läste det och personerna som det kommer bli extremt svårt att ta farväl av ökar bara i skara... Men Norge är inte så långt bort! :)
I onsdags åkte min tyska vän hem till Berlin... minns inte när jag grät så mycket senast! Men man måste se det positiva i allt; det skall bli trevligt att se Berlin! ;)

När jag var liten så önskade jag mig alltid snö på min födelsedag... Och det snöade nu när jag cyklade hem! <3>
Andréas kommer om två timmar så jag måste städa lite... Mitt rum är en tentapluggsbunker just nu... Så städning är ett måste ikväll! Imorgon blir det super-duper-kalas för mig och Fredrika! Skall bli sjukt kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar