onsdag 22 september 2010

En underbar dag!

Imorse vaknade jag och mådde mycket mycket mycket bättre! Jag måste varit utmattad... Så med en större skopa energi än vad jag hade igår så gav jag mig av till skolan för att plugga skatterätt med min andra hälft av vår fenomenala duo - Emma!

Vi skulle möta vår lärare som vi har i bolagsrätt och få poäng på vårt första seminariearbete. Det gick kanon och vi fick maxpoäng! Inte alls väntat eftersom vi lagt nästan all vår tid på skatterätten..!



Men det slutade inte där.. Nej nej! Jag fick sms från min fästman och tillika sambo som meddelade att han fått mer i lön än vad vi förväntat och att jag skulle få tillbaka pengar på skatten..! Yes! Så nu har jag faktiskt bokat klippning nästa vecka! Yes!!


Sedan så skrev jag om en fin grå tröja igår... När jag promenixade iväg för att köpa rouge så gick jag förbi butiken.. och där var den... till halva priset... bara idag!?! Knäppt! YES!!

Och sist men inte minst: mormor har stickat ett par tumvantar till mig som kom på posten idag! Jätte jätte fina och mysiga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar