torsdag 30 september 2010

Efter stormen.

Nu är tentan i skatterätt skriven och domen kommer om cirka tre veckor... Tror inte att det gick särskilt bra, men jag är lättad över att ha skrivit den!
Jag klippte mig igår! Var så himla skönt att bli av med det slitna i håret! Blev blonda slingor och lugg också...

Vi har äntligen unnat oss ett PS3... Förstår inte hur jag har kunnat missa denna konsol... Är ju kanonbra! Skönt när den fungerar som blu-ray också. Nu är det inte många inköp kvar tills vi är helnöjda med lägenheten! Fattas en tv-bänk, ett badrumsskåp, en stor tavla i vardasrummet och en helkroppsspegel till sovrummet. Just det! Fästen till våra högtalare i vardagsrummet också! Då är allt tipptopp! Har dock en soffa som vi skulle behöva bli av med...
Nu är hösten här på riktigt vilket jag älskar! Tänkte släpa upp min stuss på vinden och ta ner lite varmare kläder och ta upp sommarkläderna.
Imorgon blir det mysmiddag med tre av TFF, hemma hos oss så nu skall det städas!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar