måndag 7 mars 2011

Produktiv.

Idag har jag varit väldigt produktiv, vilket gör att jag kan känna mig nöjd. Imorse ringde en delägare från en byrå som jag har sökt jobb hos och ville boka möte. Spännande! Men vem/var jobbet gäller är fortfarande lite hemligt... ;) Fick hem ett brev på posten idag också av min läkare och allt såg bra ut.
Sedan begav jag mig bort till Emma för att skriva examensarbete och söka ännu ett stipendium. Känns som om jag egentligen hade velat presentera vår destination med lite mer buller och brak, men nu blev det som det blev. Vi är i vilket fall mitt uppe i att fixa boende, biljetter och visum i Namibia. Vi har hittat ett perfekt lägenhetshotell med bra priser, perfekt boende och pool! Är så spänd och taggad! Hmm... måste kolla upp vaccinationer också..!? Självfallet kommer jag blogga om allt, där snackar vi bloggmaterial!


Längtar längtar längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar