lördag 12 mars 2011

Så nervös och så lycklig!

Ni kan aldrig tro vad som har hänt!!! Igår ringde min absoluta drömarbetsgivare som jag sökt praktik hos till hösten.. De ville kalla mig på intervju!!! Detta är alltså en praktik som utannonserats på flera hemsidor och nått ut till väldigt många studenter i Sverige via e-post.. Så ni kanske förstår att jag blev chockad när de ringde mig. Så på onsdag bär det av till en annan stad för intervju!

Sedan ska jag på jobbintervju på fredag också..! Kommer bli en intensiv vecka fylld med nerver och spänning! Håll era tummar!

Dagen har annars bestått av ett besök hemma hos mina föräldrar. Mysig lördag!


Och över till den stora frågan: Vann rätt låt i Melodifestivalen?? :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar