måndag 2 november 2009

Hemma i skärgårdshuset

Helgen tillbringades hemma hos mamma och pappa. En liten snabbvisit eftersom jag inte hinner hälsa på igen före jul. Oj, så bortskämd jag blev! Restaurangbesök, filmkväll med diverse snacks och nya kläder! Just det, passade på att pierca örat också! Mamma var med och höll mig i handen för att sedan ta mig med på lite shopping. I like it! :)
På tåget hem satt jag bredvid en full Lund-student och två norska karlar som var mycket pratglada. Den ene skulle lära mig allt om musik och den andre tyckte att jag skulle köpa en tiara (tro det eller ej, men han tyckte att jag var en prinsessa.. Jag misstänker att det berodde på min rosa laptopp, min rosa mobil, mitt stora pärlarmband och mitt blonda hår.. ;P). Tiden bara svischade förbi och plötsligt var jag hemma i Köpenhamn.
Idag cyklade jag hem från skolan i ös regn... Kan inte det fantastiska vädret komma tillbaka? Få mig inte att plocka fram regnstället! Snälla?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar