tisdag 17 november 2009

Välgörenhet, Jimmy Choo & kommunval

Hmm... var skall jag börja? Jag hade en ovanligt lång lunchrast idag så jag tog en liten tur på Strøget. Jag hade nämnligen läst i Eurowoman att Mulberry sålde ett snyggt välgörenhetsarmband, så jag gav mig av till butiken. Pengarna går oavkortat till "The Burma school project" som går ut på att ge barn i Burma utbildning, vaccin, mat m.m.
På vägen tillbaka kikade jag in i H&M butiken och såg till min förvåning att de fått in en ny omgång av Jimmy Choo kläderna! Dock fanns inte linnet som jag spanat in så jag shoppade ett armband istället... 12 cm höga klackar är inget alternativ för mig som är 1,82 direkt... Även om jag var sjukt sugen!
Beställde även ett annat armband från Jimmy Choo på internet igår, så det kommer på posten i början av december! Mycket armband idag med andra ord.. ;)
Senare på dagen så gjorde jag min plikt som invånare i Köpenhamn och röstade i kommunvalet. Vilken kö det var utanför röstlokalen!! Jag kan dock säga att det verkligen var värt upplevelsen att stå ute och köa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar