måndag 4 oktober 2010

Usch och yay.

Har varit både jätte bra och mindre bra dagar den senaste tiden. Bra eftersom jag fick träffa underbara E & Z i fredags över en supergod middag hemma hos mig. På söndagen fyllde min solros år så vi avnjöt en fantastisk brunch med ett gäng härliga människor på Incontro. Kan inte lovorda brunchen tillräckligt! Eleonor var med och det var så underbart att träffa henne! Var så sjukt längesedan...

Lördagen var dock inte lika rolig... Jag och min sambo spenderade den på Sahlgrenska större delen av dagen eftersom jag haft olidliga smärtor i mage och rygg... Hade så ont så att jag fick en morfinspruta...De hittade ingenting på avdelningen där vi var men jag skall tillbaka och kolla andra delar i magen. Jag funkar inte utan värktabletter just nu... Kan inte sova eller gå till skolan utan att ta dem. Hoppas att det inte är något allvarligt...

Nu ringde de i vilket fall från Telia-butiken och sa att det fanns en iPhone 4 till mig!! Yes!! Skall hämta ut den imorgon när Emma jobbar!! YAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar