torsdag 28 oktober 2010

Halloween.

Äntligen äntligen äntligen är denna skräckinjagande helg snart här! Skall först snabbt bara nämna att jag har tenta på lördag - keep your fingers crossed! Så nu från det tråkiga till det roliga: Den årliga festen som jag och Lara anordnar på lördag! Jag köpte de sista detaljerna till min outfit idag... Hoppas hoppas hoppas att tänderna passar! Har inte vågat prova ännu... För er som inte vet det så äääääälskar jag Halloween! Älskar skräck! Älskar att klä ut mig! Kan det bli bättre? Eftersom jag bara får klä ut mig en gång om året nu sedan jag inte går teaterlinjen på gymnasiet längre, så vill man ju ta i lite extra... ;)

Men allt har inte varit frid och fröjd vad gäller mina inköp... Nej nej nej.... Capen jag köpte ser ut som en svart sopsäck... som jag själv limmat ihop... Och tänderna som jag först köpte... Don't get me started! Med dem i munnen så springer hästarna ut ur stallet... Om jag uttrycker mig milt. Fixade därför nya idag! People, gå till Bodega och inte till Butterick's..! Förstår inte varför jag gick dit över huvud taget.

Men nu till avslöjandet vad jag skall vara (vilket ni säkert redan listat ut)... *trumvirvel* ... Vampyyyyr!!! Oooooooh, scaaaryyyyy! Jaja, det klär ju alla ut sig till tänker ni.... Men här kommer twisten: Min familj HÄRSTAMMAR på RIKTIGT från Transylvanien, närmare bestämt staden Cluj-Napoca.... Nu! Nu blev det läskigt på riktigt! Den ni! ;)

Sitter och googlar lite sminkvarianter... Har nämligen köpt teaterblod som jag tänkte vara lite kreativ med. Uppdaterar säkerligen med både bilder och festrapport!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar