tisdag 16 november 2010

En soffa fattigare.

Jag tror knappt att det är sant. Vår soffa som vi har försökt bli av med i flera veckor har äntligen blivit såld till det otroligt höga priset av 50 kronor! Grabbarna som köpte den gjorde verkligen ett fynd... Italiensk designsoffa till inga pengar alls. De skulle bara veta! Så nu står den i ett bands replokal i Majorna. Ett ganska glamoröst öde om man jämför med tippen vågar jag ändå påstå.

Den sämre nyheten är att jag under natten och hela dagen haft olidliga smärtor i magen igen... Vet inte vad jag skall göra eller vart jag skall vända mig, Känns som om ingen tar mig på allvar. Jag har en hög smärttröskel... Så när jag ligger, skakar, gråter och skriker för att jag har så ont... Då ÄR det något fel! Skall jag behöva vara döende för att hamna rätt eller få en remiss till någon som faktiskt kan någonting om magar?

Har någon mer än jag märkt att juldekorationerna har satts upp ovanligt sent i år? Detsamma gäller för all julreklam och julskyltning. I vanliga fall terroriseras man redan i slutet av oktober. Mindre stress och bättre för miljön. Tummen upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar