torsdag 25 november 2010

Lite bättre.

Jag hade ett mycket givande samtal med en organisation på GADDEN idag som är min absoluta drömarbetsplats. Jag fick massor med posiviv feedback på saker jag gjort i mitt liv och jag har under de senaste åren haft en enorm önskan att jobba där. Stod och pratade ganska länge och nu känner jag mig peppad att kämpa igen! Tror banne mig att jag skall söka till deras intagningsprov 2012. I år blir nämligen lite stressigt, måste ju låta Andréas gå klart sin utbildning först... :)

Nu håller vi tummarna för det första stipendiet! Om vi får det så lovar jag att avslöja vart vi skall åka. Vi fick mycket beröm för ämnesvalet av personen jag pratade med idag på GADDEN också. Känns verkligen som om vi är på rätt spår!

Nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar